V nedávné době jsme se jako partneři účastnili hned několika úspěšných a inspirativních událostí. Chceme se za nimi teď alespoň stručně ohlédnout.
První B2B konference v Praze
V Paspově sále v Praze se 22. 11. 2022 uskutečnila vůbec první B2B konference v České republice. Její téma bylo: spolupráce marketingu a obchodu přináší byznys a Umění vína se stalo jejím partnerem. Více než 200 účastníků konference z řad specialistů na B2B se tu setkalo, aby se inspirovali a vyměňovali si zkušenosti z oboru. Hlavním řečníkem a zahraničním hostem byl Richard Parsons, spoluzakladatel londýnské agentury True.
"Cílem konference bylo vytvořit platformu pro inspiraci a setkávání lidí z B2B marketingu a obchodu. Chtěli jsme poskytnout obsah, který si nebudou muset přizpůsobovat pro B2B trh. V tomhle bodě věřím, že jsme uspěli," vyjádřil se jeden z organizátorů Lukáš Smelík."Každý účastník musel být osloven a přesvědčen úplně poprvé. Zájem o první ročník konference mě proto upřímně mile překvapil."
Během celodenního programu se vystřídalo více než deset řečníků z řad českých B2B expertů, kteří hovořili o tématech jako budování značky, omnichannel, public relations nebo generování leadů či využití sítě LinkedIn pro obchod a marketing. Hlavním řečníkem a zahraničním hostem byl Richard Parsons, který začal svou kariéru v Anderson & Lembke, v té době největší B2B agentuře na světě, a poté spoluzaložil londýnskou agenturu True, která nyní patří do mezinárodní skupiny BBN. Zajímavá byla také panelová diskuse za účasti předních českých odborníků na profesní síť LinkedIn, která byla první svého druhu u nás.
Organizátoři tuto historickou akci zvládli skvěle, účastnící byli spokojení a jistě k tomu přispěla i naše účast, protože jsme účastníkům dali možnost ochutnat výběr z našeho portfolia. Díky úspěšné premiéře bude jistě následovat i další ročník, na který se těšíme.
IEA22 – ocenění skvělých nápadů a efektivity
Protože si vážíme každé poctivé práce a invence, stali jsme se také hrdými partnery vyhlášení výsledků IEA22, největší tuzemské soutěže efektivity digitálních projektů, které proběhlo 24.11.2022.
Soutěž pořádá Asociace dodavatelů internetových řešení, přínos digitálních projektů přihlášených v 16 kategoriích hodnotí odborná porota složená z odborníků z profesních asociací, novinářů odborných médií a úspěšných manažerů. Soutěží webové prezentace, e-shopy, mobilní aplikace, start-upy, projekty z neziskového sektoru i obecně prospěšné projekty a také online projekty a služby státní správy.
Také letos se představily skvělé a zajímavé projekty. Hlavním vítězem se stalo Národní muzeum v kapse vytvořené společností Futured apps s.r.o. pro Národní muzeum. Je to aplikace pro mobilní zařízení, která dokáže návštěvníky Národního muzea navigovat na zvolené místo či k vybranému exponátu a také jim umožní pohodlný nákup vstupenek.
Umění vína s radostí předalo všem vítězům ceny z vinařství Baláž z Dolních Dunajovic. Všichni účastníci této prestižní akce měli možnost ochutnat výběr toho nejlepšího od vinařů z Moravy a Rakouska, kteří také dělají své řemeslo poctivě a s láskou.